Despre noi

                Brandul Pada Murre este prezent pe piata de profil din anul 2003 si se mandreste cu un portofoliu de clienti care reprezinta o garantie a calitatii serviciilor oferite.

Inca de la infiintare am investit multă energie si resurse in formarea unei echipe de profesionisti, sustinuta de o infrastructura remarcabila si de resurse tehnice de varf, pentru a asigura clientilor nostri servicii ireprosabile.

              Brand-urile noastre proprii sunt Pada Murre, Pablone, Consigliere, Blei Frei si Il Padrino.

Calitatea produselor noastre, atentia acordata detaliilor, profesionalismul angajatilor, precum si managementul performant au facut ca firma noastra sa domine piata romaneasca si in acelasi timp sa fie prezenta si pe pietele externe.

Misiunea noastra este de a transforma in realitate visurile clientilor nostri legate de propria persoana, crearea si dezvoltarea unui stil personal propriu, unic, rafinat si inedit. Oferim produse de o calitate ireprosabila si servicii de consiliere complexe care sa confere oamenilor incredere, siguranta si eleganta.

Valorile Pada Murre:

Profesionalism: tindem spre performanta prin munca in echipa si satisfacerea nevoilor clientilor. Suntem atenti la fiecare detaliu si respectam procedurile in realizarea fiecarei piese vestimentare in parte.

Calitatea: reprezinta valoarea de baza a firmei noastre. Aceasta ne motiveaza sa furnizam servicii complexe si rapide prin mijloacele tehnologice proprii pe care le dezvoltam.

Initiativa: chiar daca fiecare client este unic, noi gasim intotdeauna solutii pentru acestia. De aceea, stimulam initiativa, creativitatea si cautarea respectivelor solutii care sa se potriveasca cerintelor clientilor nostri.

« Un client multumit reprezinta o foarte buna forma de promovare ». Aceasta este probabil explicatia pentru faptul ca majoritatea clientilor noi ne contacteaza datorita recomandarii firmei de catre clientii si colaboratorii vechi. Este un lucru de care suntem mandri, dar care in acelasi timp ne face sa fim atenti. Acordam atentie fiecarui element al fiecarei haine si nu ne permitem sa tratam cu superficialitate nici cea mai mica parte a constructiei acesteia, fie ca este vorba de tesatura, ambalaj sau promovare.